Meld je aan als lid van de Bewonersvereniging Delfgauw

Lid worden van de Bewonersvereniging Delfgauw doet u in eerste plaats voor uzelf; omdat U graag deelneemt aan een van de activiteiten van de vereniging, een spreekbuis zoekt voor lokale zaken die U aangaan of gewoon een steentje wilt bijdragen aan lokale initiatieven voor anderen.

Word lid! Voor uzelf, uw dorpsgenoten en Delfgauw.

Voor 6 euro per jaar ben u – of is uw gezin – lid van de Bewonersvereniging Delfgauw. Wij incasseren dit bedrag jaarlijks via automatische incasso (voorafgaand sturen wij u een e-mail).

aanmelden bewonersvereniging delfgauw

Aanmeldingsformulier

3 + 2 = ?

Toelichting en voorwaarden

Met het versturen van uw gegevens is uw aanmelding definitief. U geeft hiermee toestemming aan de Bewonersvereniging Delfgauw om doorlopend incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven en aan uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van de Bewonersvereniging Delfgauw.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

De bewonersvereniging Delfgauw zal met ingang van vandaag jaarlijks, per kalenderjaar, de contributie innen. Deze bedraagt, voor u en uw gezin gezamenlijk, 6 euro per jaar (anno 2021). Voor het jaarlijkse incasseren ontvangt u altijd een aankondiging op het bij ons bekende e-mailadres.

Mocht er in de toekomst sprake zijn van een verhoging van de contributie, dan wordt dit eerst aan de Algemene Ledenvergadering voorgelegd. Indien de vergadering akkoord gaat, zullen wij u hierover informeren via het bij ons bekende e-mailadres alvorens we overgaan tot het incasseren.