Sociale Activiteiten voor en door Bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:
  • Buitenspeeldag
  • Lampionnenoptocht
  • Familiedag (tijdens Oranje-activiteiten)
  • Cultuur- en natuurwandelingen
  • Het ‘Jouw Delfgauw’ evenement
  • Politiek Café
  • Workshops tapas maken, schilderen en bloemschikken
  • Heel Delfgauw Bakt
  • Wijnproeverijen

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

lustrum bewonersvereniging delfgauw
bloemschikken kerst
buitenspeeldag delfgauw

Nagenieten van sociale activiteiten

Koningsdag 2022

Hier een vrolijke impressie van onze Koningsdag 2022 op het WoZoCo plein waar talrijke kinderen en hun ouders hun overbodige spulletjes van de zolder haalden en die na verkoop wellicht […]

Sinterklaasintocht 2021

De Sinterklaas intocht van 2021 was weer een groot succes.

Open dag Green Village TU Delft

Zaterdag 9 oktober was het prachtig herfstweer. Alle leden van de Bewonersvereniging waren uitgenodigd. Dat was mede een reden waarom er veel burgers uit Delfgauw op bezoek kwamen bij de Green Village de locatie van de TUDelft tegenover het sportcentrum aan de Mekelweg.