Sociale Activiteiten voor en door Bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:
  • Buitenspeeldag
  • Lampionnenoptocht
  • Familiedag (tijdens Oranje-activiteiten)
  • Cultuur- en natuurwandelingen
  • Het ‘Jouw Delfgauw’ evenement
  • Politiek Café
  • Workshops tapas maken, schilderen en bloemschikken
  • Heel Delfgauw Bakt
  • Wijnproeverijen

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

lustrum bewonersvereniging delfgauw
bloemschikken kerst
buitenspeeldag delfgauw

Nagenieten van sociale activiteiten

sociale activiteiten buiten

Buitenspeeldag 2021

Geen buitenspeeldag, maar een buitenspeelweek. (Mede) georganiseerd door Bewonersvereniging Delfgauw.

sociale activiteiten delfgauw bloemschikken herfst

Activiteiten najaar 2019

Dit zijn de activiteiten die we voor u hebben georganiseerd in het najaar van 2019. Voor jong en oud, voor elk wat wils. Houd u ook onze agenda in de gaten?

sociale activiteiten delfgauw helloween

Halloween bij de Buren van Delfgauw

Rond de klok van zessen druppelde de spannend, eng en griezelig geklede kinderen langzaam binnen. Chillings was te gek versierd. Overal hingen spannende en enge spoken, schedels, spinnen, spinnerag, etc.