Sociale Activiteiten voor en door Bewoners van Delfgauw

De Bewonersvereniging Delfgauw is er niet alleen voor belangenbehartiging op het gebied van dorpsontwikkeling, veiligheid, verkeer, en dergelijke. Daarnaast willen wij graag bijdragen aan de onderlinge contacten van bewoners versterken. Dit doen wij door sociale activiteiten voor en door dorpsbewoners te organiseren en ondersteunen.

De Bewonersvereniging organiseert en faciliteert sociale activiteiten voor jong en oud, zoals:
  • Buitenspeeldag
  • Lampionnenoptocht
  • Familiedag (tijdens Oranje-activiteiten)
  • Cultuur- en natuurwandelingen
  • Het ‘Jouw Delfgauw’ evenement
  • Politiek Café
  • Workshops tapas maken, schilderen en bloemschikken
  • Heel Delfgauw Bakt
  • Wijnproeverijen

Een aantal activiteiten keert wegens succes een of meer keren per jaar terug. Enkele leden en (oud-)bestuursleden zetten zich hier met hart en ziel voor in.

Ben jij of ken jij iemand die het leuk vindt om ook eens iets te organiseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via activiteiten @ bewonersverenigingdelfgauw.nl.

lustrum bewonersvereniging delfgauw
bloemschikken kerst
buitenspeeldag delfgauw

Nagenieten van sociale activiteiten

Open dag Green Village TU Delft

Zaterdag 9 oktober was het prachtig herfstweer. Alle leden van de Bewonersvereniging waren uitgenodigd. Dat was mede een reden waarom er veel burgers uit Delfgauw op bezoek kwamen bij de Green Village de locatie van de TUDelft tegenover het sportcentrum aan de Mekelweg.

Fietstocht

Een fietstocht die u op eigen gelegenheid kunt fietsen.

sociale activiteiten buiten

Buitenspeeldag 2021

Geen buitenspeeldag, maar een buitenspeelweek. (Mede) georganiseerd door Bewonersvereniging Delfgauw.