Delfgauw bespaart

Eind mei werd met een Energiemarkt de aftrap gegeven voor een Delfgauws project over energiebesparing in de eigen woning. Tijdens deze markt, georganiseerd door de Bewonersvereniging Delfgauw en de gemeente, werd een gratis energieadvies verloot, dat gewonnen is door de familie Visser van de Noordeindseweg.

energieadvieskleinDe familie Visser ontving haar prijs uit handen van Piet Lagerweij, voorzitter van de Bewonersvereniging Delfgauw. Deze was in gezelschap van energieadviseur Hilbrand Does, die de woning samen met familie Visser heeft bekeken. De energieadviseur brengt op basis van dit bezoek de energiesituatie van de woning in beeld. Hij geeft aan wat de familie Visser kan doen om hun woning op energiegebied te verbeteren, wat dit kost en in welke tijd ze die investering terugverdienen.

Offertes

Ook verzorgt de energieadviseur vrijblijvend een aantal offertes en begeleidt hij desgewenst de bewoners bij het selecteren en coördineren van de werkzaamheden. Hij werkt daarbij samen met een partnership van erkende, lokale bedrijven. Als de familie Visser energiebesparende maatregelen laat uitvoeren, ontvangen ze gratis een officieel energielabel als bewijs.

Wilt u ook besparen?

Is uw woning vóór 1992 gebouwd en heeft u ook interesse?

Surft u dan even naar www.energiekpn.nl waar u nadere informatie vindt over de campagnes rondom energieverbetering. Op deze site is ook aangegeven hoe u zich kunt aanmelden voor het individuele energieadvies dat slechts € 30 kost. Na aanmelding wordt vanzelf contact met u opgenomen.